21

petak

ožujak

2014

Ustani beno, Hrvatska te zove!

KORAK BLIŽE PSIHIJATRIJI

Lobotomislav ima plan! Podmorskim tunelim će spojiti Ugljan s kopnom i tako približiti Psihijatrijsku bolnicu Ugljan svim građanima Hrvatske.

HDZ - za psihijatriju dostupnu svima!

OTKRIVAMO Tri ključna projekta kojima Karamarkov HDZ misli spasiti Hrvatsku


To je to. Neka psihijatrija bude dostupna svima. Priuštimo građanima liječenja na odjelu s najljepšim pogledom. Sunce, more, košulja.

Naravno, svaki tunel uz benefite ima i svoje opasnosti. Svi znamo da u tunelu usred mraka sija zvijezda petokraka. A za borbu protiv zvijezda petokrakih Lobotomislav će oformiti poseban "Stožer za obranu od zvijezda petokrakih" s odjela pet ugljanske bolnice.

Podmorski tuneli i direktno povezivanje psihijatrije s ostatkom Hrvatske osloboditi će ogromne ljudske potencijale s psihijatrije. Svi znamo da se u bolnici uvijek nalaze barem tri Isusa, Napoleon, Einstein iz Rodaljica i Milton Friedman od Kistanja, a sad će se tome think-thanku lakše moći pridružiti i drugi veliki vizionari, ljudi kao što su Karamarko, Kalmeta, Jovanović, Hajdaš-Pajdaš Nešto, Nikica Gabrić i mnogi drugi. Konačno će i oni moći popričati s nekim svoje razine inteligencije i razuma.

Mogli bi osnovati i odjel za razvoj manije proganjanja od crvenih utvara iz prošlosti.
Mogli bi razvijati teorije o padovima boeinga.
Gabrić bi sigurno predložio i da se sagradi jedno novo krilo bolnice za bogate pacijente iz Njemačke kojima bi još mogli i prodavati jabuke i jogurt.
Nema sumnje da na Jadranu treba više kreveta, više smještajnih jedinica.

Ovo bi bio i svijetli primjer Svehrvatske domovine Europi i Svijetu, jer bi im pokazali da se kod nas ne diskriminiraju bolesnici s psihičkim problemima. Dapačem, oni su dobro integrirani u društvo, mnogi od njih su ugledni građani, političari, predsjednici stranaka, gospodarstvenici...


ONO BRATE...

Ono brate, tko o čemu HDZ o tunelima. i to samo ovaj kopno- Ugljan košta 1,35 mlrd kuna, a pitanje je je li u cijenu uključeno i bojanje tunela ili to ide naknadno.
a tunele treba i održavati i to je veliki trošak, treba ispupmati sve te ispušne plinove iz tunela osvijetliti to, čuvati...

što ako se stvarno sve to napravi pa npr. napravi tunel Vis-Brač-Šolta-kopno i onda na dijelu Šolta kopno se usred sezone dogodi nesreća i zatvori tunel, kako će se napraviti smejna gostiju, kao će poći ća ljudi kako će doći novi? kako će opskrba funkcionirati, jer podsjećam, Jadrolinije vjerojatno više biti neće.
kad u gradu zatvore cestu onda ideš obilaznim cestama, ali ne postoje obilazni tuneli.

ne treba govoriti no o ogromnoj cijeni svega toga i koliko je to isplativo. jedno je kad se grade tuneli pod morem u gradovima od par milijuna stanovnika da se dođe do mjesta gdje se može grad dalje štitiri i razvijati, ali čemu to kod nas?

i to s tunelima će ko puno pomoći otocima i dati posla i sve. ali ako se i naprave tuneli onda prestaje potreba za Jadrolinijom. što će svi ti trajekti i brodi raditi? zašto se obnavlja flota? gdje će sa zaposlenicima Jadrolinije? dosta zaposlenij i jesu otočani, bilo da rade na brodovima ili u agenciji prodaju karte.
pa onda trajekti idu na remont u otočka remontna brodogradiličšta, i tu će nestati posla.

A onda nitko ne govori ni tko bi to platio i plaćao održavanje (osim naravno priče da će nam "mrska" EU dati pare), hoće li biti korištenje besplatno ili će se naplaćivati. Hoće li biti u državnom vlasništvu ili dati u koncesiju privatniku. Moglo bi biti na kraju skuplje nego kako sad imamo, poremetiti i ono privrede što na otoku ima, a cijelom društvu naprtiti još par milijardi duga.

E Lobotomislave, Lobotomislave drži se ti crvene opasnosti jer za drugo nisi.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.